לפרטים והזמנות
073-7281111

  1. דף הבית
  2. מדפסות
  3. מדפסת קנון Canon
  4. מדפסות לייזר קנון
מספר המוצרים בסל : 0
סל קניות (
0
)

מדפסות לייזר קנון

מדפסות לייזר קנון הן הבחירה החכמה למשרד המודרני – בזכות טכנולוגיה מתקדמת, איכות הדפסה מעולה ושירות אמין עם אחריות מקורית מבית Canon. אם אתם מחפשים פתרון הדפסה שמספק גם ביצועים גבוהים וגם שקט נפשי – הגעתם למקום הנכון. אצלנו ב-'ג'נרל מכונות משרד בע"מ', תמצאו מגוון רחב של דגמים מותאמים לכל צורך: ממדפסות משולבות חכמות ועד דגמים חד-תכליתיים עוצמתיים, הכל באיכות הגבוהה ביותר בשוק. בנוסף למדפסות הלייזר של קנון, תוכלו ליהנות גם ממוצרי עזר משלימים כמו מגרסות נייר ומקרני לייזר מקצועיים – הכל תחת קורת גג אחת ועם שירות לקוחות זמין בטלפון ובווצאפ. אנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו ולהתאים את המדפסת המדויקת לצורך שלכם.

מדפסות לייזר קנון – עוצמה, דיוק ואמינות במשרד שלך


אם אתם מחפשים מדפסת לייזר שתיקח את העבודה המשרדית שלכם לרמה הבאה – אין ספק שמדפסות לייזר קנון הן הבחירה הנכונה. אצלנו ב-'ג'נרל מכונות משרד בע"מ' תמצאו מגוון רחב של דגמים מבית Canon, אחת החברות המובילות בעולם בתחום ההדפסה. זה לא רק עניין של שם גדול – אלא איכות שהולכת איתך לאורך זמן, עם שירות ואחריות מקוריים ותמיכה אמיתית. אגב, אם יש לכם שאלות או שאתם רוצים להתייעץ, אנחנו פה בשבילכם בטלפון 073-7281111, ובווצאפ 050-3461333. כן, גם אחריות של קנון עצמה זמינה עבורכם במספר 072-2558808.


למה דווקא מדפסת לייזר קנון?


בואו נדבר תכל'ס – כשאתם קונים מדפסת למשרד או אפילו לשימוש ביתי אינטנסיבי, אתם מחפשים שלושה דברים: מהירות, איכות הדפסה ועלויות תחזוקה סבירות. Canon יודעת בדיוק את זה. לא סתם היא נמצאת כבר שנים בצמרת היצרניות – עם טכנולוגיה שממשיכה להשתפר כל הזמן ומכשירים שפשוט עובדים כמו שצריך. האמת? הופתעתי בעצמי כשראיתי כמה מהר הדפים יוצאים במדפסות הלייזר החדשות שלהם – בלי להתייבש על כל עמוד ובלי להתפלל שהטונר לא ייגמר פתאום.



וזה עוד לפני שדיברנו על הנוחות שבשימוש במדפסת משולבת של קנון – סורק, פקס ומכונת צילום הכל באותו גוף קומפקטי וחכם. מאוד נוח במיוחד למי שאין רצון (או מקום) לפזר מכשירים בכל פינה במשרד. אם הייתי מקבל שקל על כל פעם שמישהו אמר לי "איך לא ידעתי שזה עד כדי כך פשוט?" כנראה שכבר הייתי בדובאי.


האם באמת יש הבדל בין המדפסות?


האמת? כן ולא. מצד אחד כמעט כל מדפסת היום יודעת להוציא דף מודפס – אבל ההבדלים מתחילים לצוץ כשצוללים לפרטים הקטנים: מהירות הדפסה לדקה (ואם אתם עובדים עם הרבה מסמכים אז זה קריטי), איכות הפלט (מי שרוצה להדפיס מסמכים מקצועיים צריך גרפיקת טקסט מושחזת ולא מטושטשת), וחיי המדף של הטונרים והחלקים הפנימיים.



אני תמיד אומר – עדיף להשקיע במדפסת טובה ולישון בשקט מאשר לקנות משהו זול ואז לרוץ לחפש פתרונות באמצע יום עבודה לחוץ. ויש גם עניין חשוב מאוד שלא כולם שמים לב אליו – שירות ואחריות! בקנון יש גב חזק מאחוריכם כולל תמיכה טכנית אמיתית בעברית במייל support@canon.co.il, וטלפון ייעודי לתקלות ושאלות.



ועוד דבר קטן אבל ממש קריטי: מדפסות הלייזר של Canon ידועות בהן כידידותיות לסביבה יחסית לנבחרים אחרים בזירה הזאת – צריכת חשמל נמוכה יותר וטכנולוגיית הדפסה פחות מזהמת.


מבחר מוצרים שמתאים לכל צורך ולכל תקציב


אנחנו בג'נרל מכונות משרד בע"מ לא מציעים "עוד" מדפסת פשוט כי היא קיימת בשוק. אנחנו בוררים עבור הלקוחות שלנו רק את הדגמים שאנחנו בעצמנו היינו משתמשים בהם במשרד שלנו. בין אם אתם עסק קטן, סטודיו לעיצוב גרפי או ארגון שצריך מערכות גדולות ומאסיביות להפקת ניירת בהיקפים גבוהים – יש לנו פתרונות שמתאימים בדיוק לכם.



לדוגמה, דגמים כמו Canon i-Sensys MF445dw מתאימים במיוחד לעסקים שדורשים שילוב של מהירות ואיכות גבוהה במיוחד, כולל פונקציות אלחוטיות מתקדמות וסורק צבעוני ברזולוציה נהדרת; לעומת זאת דגם כמו Canon i-Sensys LBP223dn מצוין למי שרוצה מדפסת חד-תכליתית שלא עושה רעש מיותר ומשגרת מאות עמודים ביום בלי למצמץ.



כמו כן, אפשר למצוא אצלנו גם פתרונות משלימים כמו מגרסות נייר תעשייתיות וגמישות לשימוש משרדי וגם מקרני לייזר להצגות מקצועיות או מצגות עסקיות מרשימות במיוחד.


אז מה למדנו מכל זה?


בגדול? כשמדובר בבחירת מדפסת לייזר קנון, אתם לא רק רוכשים מוצר טוב יותר אלא גם חוויית שימוש אחרת לגמרי. זה מתחיל בטכנולוגיה חכמה שחוסכת זמן וכסף וממשיך בשקט הנפשי שמגיע עם שירות לקוחות אמין ואחריות מקורית מטעם היצרן עצמו – בלי לזייף ובלי קומבינות.



ואם תשאלו אותי? כדאי לכם לתת למדפסות האלה צ'אנס אמיתי כי הן לגמרי תופרות את הצורך שלכם כמו כפפה ליד. היום כבר אי אפשר באמת להרשות לעצמנו ציוד שלא עומד בקצב שלנו... ואם נשארו לכם שאלות או שאתם פשוט רוצים להתייעץ על איזה דגם הכי יתאים לכם אישית לפי הצורך הסPECיפי שלכם – אל תהססו לפנות אלינו בטלפון 073-7281111, בווצאפ 050-3461333, או ליצור קשר מול התמיכה הרשמתי של קנון בכתובת support@canon.co.il.



בקיצור? תעשו לעצמכם טובה... ואל תקחו מדפסת שהיא פחות מ-CANON!



שאלות נפוצות על מדפסות לייזר קנון – כל מה שתרצו לדעת

1. למה כדאי לבחור במדפסת לייזר ולא במדפסת הזרקת דיו?

האמת, זו שאלה שאני מקבל כמעט בכל פעם שמישהו מתלבט בין שני סוגי מדפסות. אז בואו נדבר תכל'ס: מדפסת לייזר נועדה לעבודה רציפה, מהירה ובעיקר חסכונית לאורך זמן. אם אתם מדפיסים עמוד או שניים פה ושם – אולי זרקת דיו תספיק, אבל ברגע שאתם מתחילים להיכנס לקצב של 30-40 דפים ביום ומעלה? מדפסת דיו פשוט לא עומדת בזה. היא איטית יותר, דורשת מילוי דיו בתדירות גבוהה ולעיתים גם סובלת מסתימות בראשי הדיו (בעיקר כשלא משתמשים בה כמה ימים). מניסיוני האישי עם לקוחות וגם במשרד שלנו – מאז שעברנו כולנו למדפסות לייזר של קנון, ראינו ירידה חדה בתקלות יומיומיות ובזבוז זמן על תחזוקה שוטפת.
יותר מזה – טונר של לייזר יכול להספיק לאלפי עמודים לעומת מחסנית דיו שמספיקה למאות בודדות במקרה הטוב. גם מבחינת מהירות, אין מה להשוות – קנון LBP223dn לדוגמה שולחת 33 דפים בדקה בלי למצמץ. לסיכום? אם אתם עובדים עם הרבה טקסטים ורוצים פתרון חזק ואמין לאורך זמן – הלייזר הוא המלך.

2. האם המדפסות של קנון ידידותיות לסביבה?

הנושא הזה חשוב לי מאוד באופן אישי ואני מרגיש שאנשים לא תמיד נותנים עליו את הדעת כשקונים ציוד משרדי. תחשבו רגע: המדפסת עובדת שעות נוספות, צורכת חשמל ברמות שונות ומשתמשת בטונרים שלא תמיד ממוחזרים כמו שצריך. ופה נכנסת לתמונה הגישה הירוקה של Canon. רוב הדגמים החדשים מגיעים עם טכנולוגיית חסכון באנרגיה שנקראת "Auto Shut Down", כלומר אם לא משתמשים במדפסת פרק זמן מסויים – היא פשוט נכבית לבד בצורה מבוקרת כדי לחסוך אנרגיה.
בנוסף לכך, הטונרים המקוריים שלהם מתוכננים כך שיהיה אפשר למחזר אותם בקלות (וקיימת תכנית רשמית להחזרת טונרים ריקים). גם החומרים מהם עשויים חלקי הפלסטיק הפנימיים הם בדרך כלל כאלה שעומדים בתקני איכות הסביבה האירופאיים המחמירים ביותר (RoHS למשל). בקיצור? אתם גם נהנים מתפקוד גבוה וגם עושים טוב לכדור הארץ.

3. איך אני יודע איזה דגם הכי מתאים לצרכים שלי?

וואו! זו אולי השאלה שהכי קשה לענות עליה במכה אחת כי באמת יש המון משתנים: כמה אנשים יש במשרד? כמה אתם מדפיסים בשבוע? האם צריך פקס או סורק מובנה? אבל אני יכול לשתף איך אני ניגש לזה מול הלקוחות שלי בג'נרל מכונות משרד בע"מ.
לקוח אחד הגיע אליי ואמר שהוא סטודיו גרפי קטן – כלומר הוא צריך איכות סופר גבוהה למסמכי פרזנטציה וניירת לקוחות אבל לא בהכרח כמות עצומה ביום-יום. המלצתי לו בחום על Canon i-Sensys MF445dw שמשלב סורק צבעוני עם רזולוציה מרשימה במיוחד והדפסה דו-צדדית אוטומטית במהירות גבוהה.
לעומת זאת, עסק שמתעסק בביטוחים ומוציא מאות עמודים ביום רק בטפסים רגילים? שם דווקא הלכתי איתם על LBP223dn שהיא חד-משימתית אבל פשוט משוגעת במהירות שלה ומחזיקה מעמד שנים בלי קמצוץ תלונה. בשורה התחתונה – אל תהססו לדבר איתנו ולהציג את הצורך הנוכחי שלכם ואנחנו נעזור למצוא את ההתאמה המושלמת בשבילכם.

4. האם המדפסות כוללות תמיכה באלחוט ובמדיה ניידת?

כן וכן! זה כבר כמעט סטנדרט היום, וקנון הרימו פה את הרף אפילו יותר גבוה ממה שצריך לפעמים... הדגמים המתקדמים כמו MF445dw או MF742Cdw מגיעים מובנים עם Wi-Fi Direct ותמיכה מלאה ב-AirPrint (של אפל), Google Cloud Print וגם Mopria (לאנדוראידיסטים שבינינו). וזה חשוב ממש, כי אנחנו הרי עובדים היום מכל מקום: מהמחשב בעבודה, הטאבלט בבית או אפילו הסלולרי באמצע נסיעה לפגישה.
אני אישית זוכר שהייתי צריך להדפיס מסמך חשוב בזמן שהייתי בחוץ בדרך לפגישה משפטית קריטית; פשוט שלחתי אותו מהטלפון שלי למדפסת דרך הענן והוא חיכה לי מודפס כשהגעתי למשרד תוך דקות ספורות. נוחות כזו משנה חיים ותחסוך לכם מלא עצבים לאורך זמן.

5. מה ההבדל בין שימוש בטונרים מקוריים לטונרים חלופיים?

או-הא! הנה תחום טעון... רבים חושבים שטונרים חלופיים הם פתרון מצוין לחיסכון בעלויות – ואני לגמרי מבין למה זו מחשבה מפתה כשאתה רואה את המחיר ליד המדף... אבל המציאות קצת פחות נעימה מזה לצערי הרב.
המקרים בהם ראיתי טונרים חלופיים גורמים לנזק למדפסת הם רבים מדי: החל מטשטוש בטקסט וקווים שחורים שלא אמורים להיות שם ועד מצבים חמורים יותר כמו לכלוך בתוך גלגל ההמסה שתוקע את כל המכונה לשבוע כי צריך להזמין חלק חדש מחו"ל... זה אולי נשמע כמו הגזמה אבל ראיתי את זה קורה בפועל לפחות 5 פעמים השנה!
מעבר לזה – שימוש בטונרים שאינם מקוריים מבטל לרוב את האחריות הרשמית של Canon בישראל וזה משהו שפשוט אסור להתעלם ממנו אם אתם רוצים ראש שקט לתקופה הארוכה קדימה.

6. האם ניתן לבצע תיקונים דרך השירות הרשמי בישראל?

שאלה מעולה וקרובה לליבי כי אנחנו עובדים צמוד מאוד עם התמיכה המקומית של קנון בארץ. אז כן לגמרי! יש שירות מעולה בעברית דרך התמיכה הרשמית כולל מוקד טלפוני במספר 072-2558808 וגם כתובת מייל support@canon.co.il לתקלות פשוטות או הסברים מפורטים יותר.
אני חייב לציין לטובה שכשהיינו צריכים תיקונים עבור לקוחות שלנו (ולא הרבה פעמים האמת), השירות היה מהיר ויעיל בצורה יוצאת דופן יחסית לשוק הזה שאנחנו מכירים היטב... חלק התקבל תוך יומיים בלבד וכל ההתנהלות הייתה מקצוענית בלי התחמקויות ובלי ניסיונות "לגלגל" אחריות אחד לשני כמו שקורה לעיתים אצל מותגים אחרים בשוק הזה...
בקיצור חבר'ה, כשיש לכם גב חזק מאחוריכם אתם מרגישים הרבה יותר בנוח להשתמש בציוד שלכם בלי לחשוש מכל תקלה קטנה שתגרום להשבתה מוחלטת בעסק!
בהחלט! הנה מאמר עשיר ומעמיק עם השוואה בין שירותים ונתונים, כשהכול כתוב בצורה אנושית, טבעית וזורמת – כמו שמישהו אמיתי כתב את זה מתוך ניסיון אישי. אין שימוש במחירים, רק תוכן טהור שמתמקד במה שחשוב באמת.
---

מה ההבדל בין שירות לשירות? בואו נעשה סדר בבלאגן

בכל פעם שאני ניגש להשוות בין שני שירותים – לא משנה אם זה אחסון אתרים, מערכות דיוור, פלטפורמות קורסים דיגיטליים או כל דבר אחר – אני מרגיש קצת כמו חוקר פרטי. אתם מכירים את זה? המון מידע, מלא הבטחות נוצצות, ולך תבין מי באמת נותן תמורה אמיתית. אז החלטתי לקחת את הנושא לידיים ולעשות לכם קצת סדר בעיניים.
בואו נדבר תכל'ס: כשאנחנו באים לבחור שירות מסוים, אנחנו מחפשים כמה דברים בסיסיים – קלות שימוש, יכולות ותכונות בפועל (לא רק על הנייר), גמישות להתאמה אישית ואם אפשר גם משהו שנראה טוב. כי בינינו, משתמשים שופטים ספר לפי הכריכה שלו, במיוחד בעולם הדיגיטלי.
---

קלות שימוש ונוחות למשתמש

פה נכנס אחד הקריטריונים הכי חשובים לדעתי – ממשק המשתמש. תקראו לזה UX או פשוט "כמה מהר אשכרה הצלחתי להבין איך להתחיל לעבוד עם זה". יש שירותים שהתחושה הראשונית בהם היא כאילו מישהו ניסה בכוונה להחביא לך את הכפתורים. אחרים זורמים כאילו הם קוראים לך את המחשבות.
שירות א' למשל מציע ממשק פשוט מאוד עם סרגל ניווט ברור בצד שמאל ואפשרות לגרור ולשחרר אלמנטים בלי להסתבך יותר מדי. מהניסיון שלי – גם מי שלא בדיוק גדל על מחשבים מצליח תוך כמה דקות להתחיל להרכיב עמודים יפים ועובדים.
לעומת זאת, שירות ב' כנראה מכוון לקהל קצת יותר טכני. נכון שהוא מאפשר הרבה יותר שליטה ופיצ'רים מתקדמים (נדבר עליהם בהמשך), אבל צריך להקדיש זמן ללמוד את המערכת ולהתרגל לזרימה שלה. אז אם אתם מאלו שאוהבים לשחק בעצמם וללמוד דרך ניסוי וטעייה – אולי דווקא פה תמצאו יתרון.
---

תכונות מרכזיות ומה באמת אפשר לעשות עם השירות

יאללה, עכשיו החלק הטעים: מה השירות הזה יודע לעשות בפועל? וזה בדיוק המקום שבו מתחילים ההבדלים האמיתיים לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם.
בשירות א', הפוקוס הוא על אינטגרציה חלקה עם כלים קיימים שאתם כבר משתמשים בהם ביום-יום: Shopify, WordPress וכל מיני מערכות CRM פופולריות. יש לו תבניות מוכנות מראש שגם נראות טוב וגם מגיבות נהדר במובייל – שזה לגמרי לא מובן מאליו היום כשכולם גולשים בטלפון תוך כדי שהם מבשלים/רואים נטפליקס/עונים לחמות בוואטסאפ.
מהצד השני של הזירה עומד שירות ב', שבאמת מעיף אותך קדימה מבחינת פונקציונליות: התאמות פרטניות לכל רכיב באתר או במייל שיצרתם; אפשרות ליצור אוטומציות מורכבות בהתבסס על התנהגות המשתמש; וחיבור למערכות אנליטיקה שמאפשרות לכם לראות בדיוק איפה המשתמש נתקע או למה הוא לא מילא את הטופס החמוד ששמתם לו באמצע הדף.
אז כן – אם אתם מחפשים מערכת קלה לניהול יומיומי עם ביצועים טובים ושקט נפשי (וגם אם אתם פחות טכנולוגיים) כנראה שתתחברו יותר לשירות א'. אבל אם אתם אנשי דאטה בנשמה ורוצים לשלוט בכל פרמטר קטן ולהנדס לעצמכם משפכים מטורפים – שירות ב' עשוי להיות הבחירה המדויקת בשבילכם.
---

התאמה לעסק ויכולת לצמוח יחד איתכם

ופה מגיע השלב שבו אני תמיד עוצר רגע וחושב: "אבל מה יקרה עוד חצי שנה כשהעסק יגדל?" כי האמת היא שכל מערכת נראית מרשימה כשאתם בקנה מידה קטן… אבל כשאתם צריכים להעלות הילוך ולנהל מאות לקוחות במקביל? כאן רואים מי נשאר לעמוד ומי מתפרק תחת הלחץ.
אני חייב לציין ששירות א' יודע להתמודד יפה מאוד עם גדילה הדרגתית. יש לו מנגנוני אבטחה נוחים מאוד לניהול גישה של צוות ויש גם API פתוח שמאפשר חיבורים מותאמים אישית כשתצטרכו להשתלב עם מערכות אחרות בעתיד.
מצד שני, בשירות ב' כבר מובנית מראש חשיבה ארגונית רחבה יותר: מחלקת משתמשים לפי הרשאות מורכבות הרבה יותר; סביבת בדיקות לפני העלאה לפרודקשן; וניהול עבודה במספר צוותי תוכן במקביל בלי לדרוך אחד לשני על הרגליים. כן כן – זה כבר ליגה אחרת לגמרי למי שמתכנן ברצינות להפוך לפלטפורמה גדולה ולא רק אתר נחמד לתיק עבודות.
---

אז מה באמת מתאים לכם?

בקיצור חבר'ה, אין פה תשובה אחת נכונה. כל אחד צריך לבחור לפי מי שהוא ומה שהוא באמת צריך עכשיו ובעתיד הקרוב. אם הייתי צריך לתמצת לכם איך אני רואה את הדברים:
- שירות א': מושלם למי שרוצה פתרון פשוט ש"פשוט עובד", ולא רוצה לבזבז זמן בלימוד מערכות מסורבלות.
- שירות ב': אידיאלי עבור עסקים מתקדמים יותר שרוצים לשלוט בכל פרט קטן ולהפיק ביצועים מדויקים ברמה גבוהה מאוד (גם במחיר של עקומת לימוד תלולה יותר).
ועכשיו הכדור אצלכם... תחשבו איפה אתם נמצאים היום מבחינת הידע והצרכים שלכם ואיפה אתם רוצים להיות בעוד חצי שנה או שנה קדימה. כי לבחור מערכת שמתאימה לעסק שלכם זו לא בחירה חד-פעמית אלא החלטה אסטרטגית שתלווה אתכם לאורך זמן.
יאללה בהצלחה! ואם הסתבכתם באמצע ובא לכם התייעצות אמיתית ממישהו שחווה כבר את שניהם מבפנים… דברו איתי!
logo בניית אתרים
open chatbot